2022-09-03 Föreställningen ”Observance” på Kulturcentrum

Vi har nöjet att presentera en exklusiv och unik föreställning där svenska gothlegenderna i Dark Side Cowboys möter dansare från dansnätverket Dark Dance Society.

Observance är en föreställning som ingen annan, där publiken bjuds in till ett konstnärligt möte av en art som aldrig tidigare hänt i Sverige, en gothic western med stämningsfulla ljudlandskap där gränserna mellan musik, dans och performance utmanas.

De av publiken som vill bjuds även in att vara del av föreställningen i sig och kommer kunna vara del av det universum som Dark Side Cowboys presenterar.

Plats: Kulturcentrum, Sandviken
Tid: lördag 3 september 2022
Insläpp 21.00
Längd: ca 1 h

Biljetter: 100 kr
Förköp: sandviken.se/kulturcentrum
eller direkt från oss på AlternativaCultura:
Swish: 123 395 0003. Ange ert namn +DSC
PayPal: alternativacultura@subforening.se

I dörren: endast kontant (jämna pengar), Swish eller Paypal.

För de i publiken som vill och som kommer uppklädda (tema Gothic Western) finns möjlighet (så långt platserna räcker) att sitta längst fram, på scenytan, vid bord. Ni kommer då även hamna på bild eftersom föreställningen dokumenteras.

För inresande kommer vi att kunna erbjuda bra hotellpriser hos våra fantastiska samarbetspartners Hotell Hedåsen. Kontakta oss gärna gällande det om du planerar komma till Sandviken denna helg.